Cravings

Jobb imorgon, fast bara tre timmar! Ser nästan fram emot det, ska bli skönt med lite social kontakt. Hoppas Jonna jobbar, var så länge sen vi jobbade ihop nu! Åh vad jag längtar efter våren. och vårmode! Själv tänker jag mycket leggings och oversize, tröjor, tshirts osv, och vårens måste är ett par kilklackade ankelsor! Stor VILL-HA varning på det just nu. Har även sett en stor blå tröja med hello kitty på, på HM, bäst av allt är att den inte är långärmad (hatar långärmat för det mesta, vill ha kortärmat, i alla fall när det gäller basplagg)


Älskar bla dom här!

Och dom här från Monki! Passar till allt liksom!

Så himla enkel och så himla snygg outfit!
Ringar + halsband från Vivienne
Armbandet är jag osäker på
Skorna vet jag inte heller
Toppen är från Lindex
Leggings från Monki
Headbowen hittade jag på egl, tror den är hemmagjord?
Känns kanske inte så vårigt nu när jag ser det, men så mycket vill-ha faktor ändå!

Kommentarer
Postat av: soot

de där skorna har jag sett, rätt säker på att de fanns på samma affär som du letade boots på innan du vet. jag kollade själv på dom och tänkte att du säkert skulle gilla den modellen ^^

2010-01-19 @ 08:50:00
Postat av: Cissi

hm maybe men tror inte det är riktigt dom.

2010-01-19 @ 23:25:51
Postat av: bunny

Jag har nästan exakt sånna skor, de andra på din lista dvs från monki, fast man snörar upp dem. Älskar verkligen dem och har använt dem helt sjukt mycket. Älskar verkligen monkis kläder <3. Lagom pris desutom.

Postat av: mia

älskar de första skorna, helt underbara <3

snygg blogg du har förresten, kolla gärna in min också :)

2010-01-21 @ 09:15:40
URL: http://thesnakebite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback