Lazy kitty

Mjau! Nu är det snart dags att gå och lägga sig igen. Idag gick jag upp vid tre, men jag behövde verkligen sova, min kropp var rätt sliten efter en intensiv vecka. Min röst börjar komma tillbaka nu med! Yay! Efter konventet var den nästan helt borta. Idag har jag bara slappat, pysslat med håret, haft inpackning, klippt extentions, fixat med naglarna och så.
Folk har smått smått smått börjat bjuda på klänningarna som ligger på tradera
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=926364&listtype=1 Nice, då vet jag att de kommer bli sålt i alla fall, känns skönt att veta. Imorn blir det Ammi och jag i Gbg, mysigt värre. Ska bli så kul att umgås med henne några dagar nu. Först ska vi shoppa lite och ta en cheese med trevlige Niklas. Haket senare på kvällen med, åh va mysigt det kommer bli. Vi har inte vart där ihop på evigheter. Kommer bli awsome.



Så här lagom mysigt klädd var jag idag i en av min favo-mys-tröjor och benvärmare. Perfekt för en hemmakväll!


Anyway, min bror är ju sådär lagom tokig i lolcats och katter överlag. Han brukar alltid visa mig massa bilder och kattfilmer på youtube, den här hittade han igår, den är så söt, vi kan inte riktigt sluta skratta åt den. Mjau!

Titta bara på den! Så söt! Och den ser ju verkligen ut som det! Som Va? Är jag inte en kanin? Är jag en katt? Den ligger ju så med tassarna precis som en liten kanin. Så klockren!

Kommentarer
Postat av: Bunny

:D :D :D tooo cute :>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback