Metamorphose

Mysig shopping med Vixs och Jin på stan idag! Vi var uppe på kawaii shop för att handla in det vi behöver för vår freakshow outfit! (Och Vickans metamorphose) och bäst av allt! Kawaii shops ägare Jenny frågade mig häromdagen om jag ville stå modell för deras kläder någon  gång (vilket jag absolut ville) så när jag var där nu presenterade jag mig och hon var supertrevlig och frågade om jag ville vara med på fotosession nästa söndag. Yay! jag känner mig jätteppe och glad inför det så klart! Sen hängde vi med Linn ett tag som även hon ska färga håret  - Lila. Kommer bli jättesnyggt tror jag! Ikväll blir det ju mys med underbara tjejerna. Nu pizza och påbörjning av Vixs hår!


Allt Vickan köpte!
Jag köpte lite mindre saker än henne, hehe

Ett paket hår till dreads och lite rexlace!


En dagens outfit runda:
Jsk: Baby
Blus: H&M
Pälskrage: Lindex
Pälsmöss: Lindex
Väska: Swimmer
Headbow: Baby
Skor: Bodyline

Kommentarer
Postat av: Karin/Luna

Åh, vad roligt <3 Du passar verkligen som deras modell, så det kommer att bli jättebra!

Jag har aldrig hittat till Kawaiishop, för att vara ärlig.. :P Har väl inte gjort något direkt försök heller. men jag har sett att de har SFX-hårfärg, så jag borde ta mig dit snart. Är otroligt peppad på att fixa håret!

Postat av: Cissi

Tack Karino! Jag ser jättemycket fram emot det! Ja dom har ett ganska stort utbud med tanke på den lilla ytan, superbra med webbshoppen med, och Jenny som jobbar där ör supertrevlig verkligen!

2010-01-24 @ 19:51:22
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Jin

Hade jätte trevligt.. synd att vi inte kunde ses mer :(

2010-01-25 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback