Nostalgi

Idag kom jag upp lite senare än tänkt men ändå tidigt för att vara mig. Gick upp elva och dushade, sen städade jag badrummet (Anna jag städar med alltd i underkläder:P) och tog i tu med disken och piffade lite i köket medan mamma och pappa låg och sov. Nu har klockan hunnit bli tre och jag tror mammi och jag får ställa in vår tänkta fika på stan eftersom min buss går halv fem och vi behöver laga mat innan. Helgen kommer bli awsome! Imorn ska Maya, jag, Vickan och Mu ses på första gången på jättelänge! Vi gick ju alla fyra på högstadiet tillsammans och räknar väl varandra som "bästa barndomsvänner" eller vad man ska säga. Även om vi har vuxit åt väldigt olika håll så vet jag ändå vart jag har dom där tjejerna och jag kan alltid lita på dom!

Måste bara lägga ut lite bilder från högstadiet:

Det här är våra skolfoton från nian, jag hade färgat håret brunt över sommaren och HATADE det. Utvecklade en teori kring blont hår som mer eller mindre gick ut på att blont hår var finast i världen, hade man blont hår kunde man ha vilken frisyr man ville, men hade man någon annan hårfärg var man tvungen att ha typ hur fint och långt hår som helst för att man ens skulle komma i närheten av samma status som en blondin. En teori jag nu övergivit måste jag erkänna.

Vi fyra på trappan till British museum!

haha titta så jag och Mu såg ut på den tiden! Gympa skor till den kjolen! den kjolen överhuvudtaget!!

På "Mana house" stället vi bodde på i London, kändes som ett engelskt flickpensionat. Vi älskade det, här sitter vi en kväll helt osminkade (haha, sällan man ser såna bilder) Här saknas mum tjejen som sitter jämte Maya heter Virpi och gick i våran klass!

Hahahahaha, den här bilden alltså, Maya ser ut som en cancersjuk gamling (eller är det femåring) och vickan är ju oerhört charmig i sin julgransoutfit. Jag tror jag var "julalv" (åh så orginellt, det var ju inte så att jag jämt var alv på den tiden) den som såg bäst av oss den kvällen var Mathilda, som var strålande vacker som isprinsessa, tyvärr har jag inte det på bild :(

Vi var på Universeum med klassen. Detta var kort efter att jag hade blivit klippt kort, mot min vilja, som vanligt var det en frisör som bara klippte på trots att jag sa att jag bara ville klippa två cm, hon klippte minst tio. Jag kan inte ha så kort hår, ser ni hur superrunt och knubbigt mitt ansikte ser ut? Tjejen som står under Charmy heter Rebecka!
Creds till Mathilda för bilderna, alla är hennes!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Aw, så söta flickor ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback