Puss

Åh vad jag vill bo i Göteborg. Så mycket att det bränner i mig. Det är ju verkligen min stad, vägarna, vattnet, luften, gatorna, känns som att jag är hemma när jag är där. Hänger mer i stan i gbg än i Borås. Vad har jag kvar här? Få av mina vänner bor kvar, och dom som bor här träffar jag allt för sällan (troligvis för att jag inte är så mycket i Borås men ändå) Helgen var awsome, synthhaket, Ammi, Anki, Mu m.fl, Bunny som kom och lagade mat (nom för det) filmer (i mängder) och sjukt mycket pankakor med köttfärs och turkis youghurt. Så fruktansvärt gott. Lätt nya favomaten. Glömde dock köp ny hårfärg, det va synd för jag behöver verkligen färga om håret nu! Börjar gå lite för mycket åt orange and i dont like that. Bilder från helgen kommer senare. Nu ikväll har jag bara slappat, tagit bad och ätit nudlar. Mysigt värre!

Puss

Kommentarer
Postat av: Vickan

Förstår verkligen känslan,för VICKAN VILL OCKSÅ BO I GÖTEBORG!!!!!!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback