Brand whore

Jag är egentligen inte så förtjust i att ha kläder med tydliga märkes logos.
Jag har liksom inte fattat tjusningen med att ha en tröja med en liten lapp på som berättar vart jag köpt tröjan.
Då uppskattar jag verkligen kläder där man ser tydligt på stilen vilket märke det är.
Som när det kommer till lolita, där går det oftast att se vilket märke kläderna kommer från eftersom de flesta har en egen unik stil. Något jag verkligen uppskattar.
Till undantag för babys brand whore klänning med babys loga printat över hela kjolen. Den ville jag verkligen ha, mest för att jag hade baby som favomärke och den kändes värd att ha.

Men i alla fall så älskar jag den t-shirten, med cyberdogs tryck och loga över hela toppen, den passar jättebra till nyansen jag har nu (men till mitt röda hår var det no-no)
Vad tycker ni? Köper ni kläder med tydliga märkes logor?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Mja, det varierar. Är inte heller en sådan som gillar där det står vart man har köpt kläderna någonstans.

Men cyberdog är nog ett undantag tack vare de snygga kläderna :)



Gillar din hårfärg föresten!

Postat av: Sarah

SV: Läste att man kunde koppla paypal till ens konto, hur gör man det? :)



Kom att tänka på att de mer "alternativa" stilarna sticker ju ut på olika sett, dock syns ibland märkerna på klädesplaggen. Iron Fist klädesplaggen sticker ju ut jätte mycket och dem behöver ju inte skriva "Iron fist" med stora bokstäver eftersom de ändå är annorlundare än de andra.

2010-07-14 @ 22:26:06
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: mitsukai

HÅRET!!! SKITSNYGGT JU <3



Och jo jag är väl ungefär likadan när det kommer till märken...

2010-07-14 @ 22:32:08
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: MFQ/Luna

Det blev SJUKT snyggt! Underbar nyans!



Jag använde MOOD, den starkaste de hade.. Men jag tror att det gula är svårt att få bort bara sådär.

Jag är väldigt sugen på vitt, eller möjligtvis ljuslila... Det känns som om jag någon gång kommer att göra det, jag vet bara inte riktigt vilken nyans jag ska använda. Blir nog att blanda ut t ex Directions Violet med balsam, eller försöka få det ljusare på annat sätt.

2010-07-15 @ 12:47:57
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/
Postat av: Sarah

SV: Oh :D Räddaren i nöden!

Tack så jätte mycket för hjälpen! Tror nog att jag vet hur jag ska göra, men ska vänta tills september då man blir 18 så att man kan sköta sådant själv (utan att be föräldrarna).

2010-07-15 @ 21:15:47
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: Nea

Ja köper kläder med märkesloggor om det är ett märka jag verkligen gillar ^-^ Fast tycker det är roligare när märket liksom är gömnt



När vi ändå pratar om cyberdog kan vi ju ta det som exempel ^-^ I många av deras kläder med tryck finns loggan liksom gömd i trycket, så man ser inte på en gång att märkesloggan finns med på kläderna :D



\\SVAR//haha ja tänk vad man kan oroa sig för att saker & ting ska skära sig tillsammans ^_^ Men jag känner mig liksom obehaglig om jag inte trivs i det jag har på mig, så då målar jag hälldre om naglarna var & varanan dag ^^

2010-07-17 @ 12:31:42
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Postat av: Sarah

SV: Tack så mycket!

Kör numera införpackning minst en gång per vecka, viktigt som bara den! :D

Använder silvershampo numera, fast då när det behövs. Slängde precis in en ny MOOD blekning för att få bort det gröna och hoppas verkligen att inte allt hår försvinner!

2010-07-20 @ 21:00:43
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback