Hard work

Nu är jag nog den tröttaste katten i stan. Fötterna värker som bara den och huvudet snurrar.
Det var väldigt mycket att göra idag på jobbet. Vid ett tillfälle, när jag och Jenny hade tvåan hade vi 89 cheese beställt under loppet av en halvtimma. Vi fick holda bil på bil och säga saker som "just nu har vi 38 cheese beställda så det kommer ta ett tag..." någon halvtimma senare fick vi in en buss som ville ha 26 big mac o:co det tog med sin lilla tid. Men självklart jobbade vi så snabbt vi kunde. Pga av värmen jobbar man absolut inte lika snabbt som vanligt. Jag märker verkligen skillnaden. Dels så svettas man som en gris och dels så blir man oerhört för slöad av att det är så varmt. Men jag gör mitt bästa i alla fall. Imorrn blir det inte lika långt pass. Då jobbar jag 20-00, känns som en helt okej tid faktiskt.

Oh, har förresten redan fått hem mina linser :D Jag älskar snabb frakt. Det här gick liksom på 4-5 dagar.
Måste ner på stan imorrn och köpa linsvätska, min är slut. Ska posta ansökan till den andra bibelskolan med. Det har inte blivit av, det är det där personliga brevet om sig själv som man ska skriva som har tagit lite tid att komma igång med. Sen ska jag försöka plugga lite med!

Nu är det verkligen dags att sova för mig

Kommentarer
Postat av: Sarah

Otroligt :O Det är inte alls ofta man hör att folk sammanlagt ville ha 89 cheeseburgare under en halvtimma!

Lycka till med bibelskolan, hoppas att du kommer in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback