Mera jobb

Nu ska jag strax iväg till jobbet!
Är verkligen inte pepp med tanke på hur sjukt mycket folk det var igår. Kö i princip hela passet.
Jag förstår inte hur man skulle orka jobba såna tider en hel vecka, i går när jag kom hem bara skakade jag och var så oerhört trött.
Men men vi får se hur det går idag. Med tanke på att det är lönehelg vet jag att kommer vara mer än vanligt + att det är sommar. Hoppas det är några roliga som jobbar. Fast ja tycker ju iofs bra om de flesta som jobbar på mitt jobb.

Sen på kvällen var jag i alla fall nere på OAS. Magda och Per var där och så lille Jesper med vänner. Var jättemysigt att hänga med dom och lyssna på underbara Hans Weisbrot som jag tycker så mycket om. Ser verkligen fram emot hans undervisning till hösten. Han kommer ju gästföreläsa en del på XP. :D
Ikväll är sista mötet och jag ska väl se ifall jag orkar ta mig ner. Kommer vara trött men känns ändå kul om man kan vara med på det sista liksom.

På söndagen funderar jag på att åka till Gbg. Magda och Per ska presentera u-church i sin församling och sen ska hon och Marjorie dansa. Det vore kul om så många som möjligt från u-church är där då och kan visa upp sig. Men det är på kvällen och jag ska ju jobba på måndagen. Långt pass så jag får se om jag orkar åka ner. Antingen åka hem så sen t som möjligt eller åka dagen där på. Vi får se. Om jag alls åker ens. Beror på hur trött jag är på söndagen.

Nu ska jag borsta tänderna och sen åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback