Mjau

Ah present nu köpt!
Blev en liten beställning från *****
Varför är det så fruktansvärt kul att shoppa! Eller varför är det så oerhört kul att köpa presenter till andra?
Ja älskar verkligen att shoppa!
Drog hem lite till mig med. Eller hm, nu när jag tänker efter var det bara en sak. Men i alla fall något välbehövt.
Tråkigt nog måste jag ju erkänna att jag var ute lite i sista minuten så sakerna lär ju inte komma till hennes birthday. Ah the shame, the good ol' shame. Men jag hoppas det hinner komma till helgen efter.

Nu har jag precis krypit ner i sängen. Känns som om hela kroppen värker. Ska bli skönt att få sova ut i morgon. Åh vad jag längtar tills nästa helg. När alla timmar för juli är klara och ja kanske ska gå på the circus.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Har en liten fundering... visst har beställt från BODYLINE? Hur är deras leveranstid, är de pålitliga? Bra kvalité på skor och kläder? Lite så, så att jag vet om jag kan beställa därifrån ^^



Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback