Mys

Ah har haft en härlig men sjukt varm dag. Det är så varmt att man knappt kan röra sig ute.
Var i alla fall sjukt mys att träffa Macke! Vi låg och snackade i slottsskogen om allt möjligt och tiden bara flög iväg, helt plötsligt höll Macke på att missa sin buss!

Jag blev rätt nöjd med mitt hår after all. Tyvärr är det lite nyansskillnad mellan mitt oxh det lösa men det funkar helt okej men färgen är ju verkligan så mycket ljusare än vad jag hade räknat med. Senare i sommar blir det nog flamingo, fast utblandat med balsam. Tycker hur som helst att det här är en jättesöt nyans :D





Så här såg jag ut innan ja skulle lägga i färgen!

Så där blev det sen :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jättefint! :)

Postat av: Nea

fint det blev :D älskar rosa!<3 ^-^



sv: väskan finns att köpa på saturn return som jag pratade om, den ligger i gamla stan här i stockholm annar är deras hemsida: http://saturnreturn.org/ den kostar typ 70kr :D Den e nersatt sedan någon vecka tillbaka, tror dock bara den e kvar i rosa ^-^ Men de passar ju ditt hår ;D



Mjo Rött är ganska svårt att passa till, ganska mycket som kan skära sig med det. Därför kör jag på svart ^-^ Så slipper jag bry mig om håret passar i alla fall [dock så mörkbrunt hår naturligt så de nästan skulle vara svart i alla fall]

Haha fast jag har problem med det där i bland i alla fall ¨^^Kan måla om naglarna en dag senare bara för att det inte passar kläderna jag tänk ha på mig, >-< men det har jag fått av farmor hon e lika dan

2010-07-14 @ 19:49:00
URL: http://lillskiit.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Åh vad fint, det riktigt lyser om dig ^^

2010-07-15 @ 00:14:16
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: elinpelin

Åh, nu har kollar din blogg ett tag och måste bara säga att du är otroligt fin :)

2010-07-15 @ 07:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback