Tommy Eld <3

Åh ja kom precis hem från galnaste, underbaraste spelningen med Tommy Eld!
Åh jag var helt i extas efteråt! Så sjukt speedad! I alla fall började medatt vi ganska snabbt hittade house of win win där han skulle spela! På dörren stod det dock att man hade vart tvungen att föranmäla sig (vilket det inte stod något alls om på deras hemsida) så ja blev lite skraj, men vi gick upp och det var inga problem alls.
Precis när vi kom var det Tommy som hade sound check och så sa han typ, nu prövar vi Cecilia (min favolåt så klart, egentligen heter den skarpaste kniven ni lådan, men ja tyckte det kändes bra att tom han kallade den cecilia för jag brukar alltid referera till den som Cecilia låten för att dom hemma ska fatta vilken jag menar) så jag satte mig ner och bara njöt och kände att det var så värt att jag hade åkt dit osv.

Jag ahde på mig min byxdress för första gången och tyckte dne var lite lagom nördig men kände att jag smälte in lite i alla fall, bland alla kultur och indiemänniskor. Vi kan säga så här; jag var inte ensam om att ha en i alla fall.
Sen skulle vi gå ner rill seveneleven för att köpa lite dricka och då lyckades jag givetvis göra bort mig, utanför win-win stod det en kille som såg PRECIS ut som win-win och jag sa typ" jag bara måste hälsa på dig" och han bara hej hej! Och jag bara "för visst är det du som är Tommy Eld?" Men nej då, givetvis var det inte det. Och han verkade liksom förvånad över att jag ahde tagit fel, fast han tom hade rutig skjorta! och samma frisyr, samma hårfär och mustach! Så ja skämdes lite när tjejen som spelade med den riktiga Tommy eld började skratta och sa att han hade gått iväg för att handla. Så vi traskade bort och jag skämdes skämdes skämdes. Sen stod i alla fall Tommy utanför där och snackade men en kille så vi väntade tills han hade pratat färdigt och sen haffade jag honom och presenterade mig och sa att jag älskade hans musik och han såg jätteförvånad ut och blev nästan lite blush :D Så frågade ja om vi kunde ta en bild ihop och han bara -Oj det här är första gången jag gör det här, hur ska ja se ut? lite lagom casual eller? Så sött! Så tog vi en bild. Där jag givetvis ser jättekonstig ut, men jag är glad ändå

Här är vi!
Sen var spelningen helt fantastisk! Dom var så härliga, galna spontana och dansade asmysigt! Jag tänkte hela tiden på Madde, för det här var typiska Madde människor, hon hade ÄLSKAT hur dom dansade!

Spelade in lite under favo-låten men slutade mitt i när jag inte kunde fokusera på låten!

 

Och sen filmade Maya mig efteråt. Shit vad jag är speedad!

 

Lyckades dock inte vända filmen innan, lite synd, ser så b ut, men det är inte så mycket att göra åt.

Nu ska jag fixa med mitt hår.

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du är så söt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback