veckan som gått

Sjukt dåligt med uppdateringar!
Men så har jag ju varit borta en vecka nu med så det är ju inte så konstigt!
Hönö var jättemysigt, var där tis-ons och sen åkte ja in till gbg och var där tors-fre och sen tillbaka till Hönö.
Träffade dock inte så mycket folk som jag kände.
Mysigare var det på torsdagskvällen på u-church då jag Soot, Joshi och Ditte satt på fik i vasa och myste.
På fredagen hade vi supermysig picknick i slottskogen, ah vilka underbara vänner jag har säger jag bara :D På kvällen var vi hemma hos Joakim och Bunny rakade om min sidecut + gjorde på andra sidan med. Känns skönt med lite mindre hår nu på sommaren faktiskt, särkilt när det är så varmt. Nu fattas det vara dreads känner jag.
Är sååå sugen på det. Och nya circle lenses, snart dags för ett nytt par, funderar på att köpa ett par i grått eller kanske lila. Vi får se.

I alla fall, åkte tillbaka till Hönö på lördagen och fångade favo macke och favo Madde för en hel del häng. Madde var där och hälsade på en av sina klasskompisar som bodde i ett jättemysigt hus på Öckerö.

På söndagen bestämmde sig Madde och jag för att stanna en extar natt i gbg. Så mycket Cissi och Madde tid som gått förlorad så vi hade sjukt mycket att prata om. Sagt och gjort, vi köpte massa godis och satte oss på ett ställe som jag inte vet hur det stavas och sen Kellys, fast det är lite skabbigt så är det faktiskt väldigt mysigt och ganska bra priser.

Sen idag gick jag upp klockan sex för jag skulle tillbaka till Borås för att gå på en läkarundersökning. Har ju fått en liten arbetskada från McDonlds som skulle dokumentras, sen ner till Donken för att snacka med Carol och sen hem och fylla i blanketter till Csn! phu känner mig så produktiv. Var klar med allt innan klockan var tolv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback