Birthday girl!

Idag är det min födelsedag! Har haft en jättemysid dag verkligen! Så där lagom skön och mysig.
Började dagen med fotografering för kawaii design. Förutom att det blåste så mycket så gick det bra. Jobbigt med vinden bara, för håret var liksom ÖVERALLT. Har ingen aning om hur det kommer se ut på bilderna men anatgligen inte så jättebra. Vi var nere vid röda sten och fotade och tja det ligger ju vid havet så det blåste ju liksom extra mycket.

Efter det kom min familj in till Göteborg för att äta på restaurang. Sootkatten följde med och vi hade det väldigt mysigt. Fick fina presenter och god mat :D
Nu har jag ganska nyss kommit hem och känner mig helt slut. Sov i princip hela vägen hem. Har vart en ganska intensiv helg antar jag.


Presenter



Öppna presenter

Fint halsband från farmor och farfar

Mammi och jag

Fina pojkar, Samme, Soot och pappi

Jag och present från Soot! :D


Kommentarer
Postat av: Pyra

Grattis :D

Postat av: Grodan

grattis :D

2010-06-06 @ 23:03:08
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ser ut som om ni hade det jättemysigt ^^ Och vad fin du är, jättefint med alla stenar runt ögat!

2010-06-07 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback