Free like a bird

År av sörjande och letande är nu över.
För ett tag sedan såldes ett mycket fint smycke på H&M, hm, tror det var runt två år sen nu. Min vän Evelina hade det på ett Meet up och det var ett av de absolut finaste halsbanden jag sett. Jag skyndade mig till H&M för att köpa ett likadant men det var slutsålt. Överallt. Jag letade i alla butiker i Borås, alla i Göteborg. Micke letade i Göteborg och i Karlstad. Jag letade i Jönköping och jag åkte ut till Backa och Västra Frölunda och letade med det fanns ingenstans. Ibland har jag vart inne på H&M och beskrivit smycket och frågat om de vet vilket återförsäljare de hade eller om de skulle komma igen. Idag hittade jag det, hos min bästa vän Ebay. Som har allt. Tyvärr fanns det inte i guld, utan bara i silver och bronze men det får gå ändå.


Visst är det helt underbart?


Edit: Mamma köper det i födelsedagspresent till mig. Skönt.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Jag tycker det är snyggast i silver faktiskt =) Kommer passa dig jättebra <3

Postat av: Ammi

Hahahahah det finns bara en person i hela världen som skulle kunna lägga ner så mycket tid för att hitta ett halsband, och det är du! Haha, så himla gullig du är :) PUSS och jag vill ha ett mail snart !

2010-06-04 @ 00:09:30
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback