Hair in progress

Näe, nu var det väl ändå dags för en förändring med mitt hår?
Så nu är det hair in progress en tid framöver och inga bilder förens håret är klart.
Men jag hoppas det kommer bli snyggt! Vi får se vi får se.
Brukar nästan alltid bli bra när jag impulsar när det kommer till mitt hår
Eller nja det var verkligen inte sant, har gjort sjukt mycket dumt i mina dagar när det kommer till håret men det här känns verkligen som en bra idé. Fräscht och nytt inför sommaren. Kände att jag behövde något nytt. Har velat fram och tillbaka massa nu.
sidecut, undercut, vitt hår, rosa hår, lila hår, svart hår?
Så har det sett ut i min hjärna. Sidecut fixade jag ju.Impuls och jag är jättenöjd!

Ja ja, lovar att posta bilder när det är klart :D

men jag lovar, det handlar inte om: dreads, rakad skalle, page, grönt hår, blått hår osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback