Kortebostudier

Phu, jag har 11 ogjorda uppgifter från kortebo. Elva ogjorda uppgifter som troligtvis betyder inget stöd från csn, och utan stöd från csn kan jag inte flytta till Gbg. Visst jag kan pendla mellan borås-gbg till att börja med, jobba lite extra på donken men då kommer min lön enbart täcka busskort, vad ska jag då leva av? Så det måste bara bli gjort och inskickat så fort som möjligt även om jag har noll lust alls. Har i alla fall börjat med att läsa en bok, sen ska jag läsa en till och jämföra dem. Och sen ska jag göra tio andra saker med. Det vore skönt att ha det här avklarat innan hösten men jag vet inte om jag fixar det. Visst rosies och Johns grejer fixar jag, troligtvis Gunnes tenta med. Men det andra? Brunos uppgift som jg slet förgäves med i flera månader utana tt komma någonstans. Den hemska tentan i Kyrkohistora, med en bok jag inte ens köpte? Hans-Christians uppgift som jag inte ens kommer ihåg vad den var? Och Karin som inte ens svarade på mitt mail ang. min halvgjorda tenta i etik och moral? Hm, det kommer bli svårt det här.

Har precis tagit en liten paus. Tvättat håret för första gången sen jag färgade det. Ska bli intressant att se hur det ser ut nu, om jag tappade mycket färg eller inte. Men det är helt sjukt vad den här färgen fäster, mina händer är helt rosa. Ett problem jag inte haft med de andra färgerna. Visst de röda stänkte en hel del, färgade ner både kläder och kuddar men jag brukade i alla fall inte vara röd om händerna efter jag hade tvättat håret. Blir nog svårt att ha den här färgen i längden om den är sån här hela tiden. Kan ju vara så att det bara är så första tvätten med. Funderar lite på att köpa red passion som jag använde förra sommarn och blanda i lite flamingo pink eller nåt. Vi får se :D Hur som helst så är jag ju galet nöjd med nyansen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback