Laaazy

Strax jobb nu. Eller tja klockan sex börjar jag.
Har vart så sjukt seg idag. Gick upp thugo över tolv, la mig ute på altanen med frukost, men det var så sjukt varmt så jag stod inte ut, sen satt jag inne och lyssnade på sommar i p1 och sen dess har jag verkligen inte gjort något alls. Går fortfarande runt i nattlinne. Men ska snart gå och byta om i alla fall. Fixade dock hår och smink innan. Tycker alltid det är kul att fixa till mig och med tanke på hur lite jag gjort idag så har jag haft ganska mycket tid till det i alla fall.
Fick mess innan från jobbet med om att jag fått ledigt den dagen jag ska ner till skåne i juli så det känns ju jättebra :D


Jag ute på altanen innan

Kommentarer
Postat av: Sarah

SV: Du är ju jätte vacker på bild så det förvånar mig faktiskt inte :D

Men deras grejer är helt underbara, bra med billig hårfärg också ^^

Postat av: Tomo

Får jag gifta mig med ditt hår hahah xD

2010-07-01 @ 18:42:57
URL: http://tomohomo.blogg.se/
Postat av: BARBIERELLA@bdb

Oh, ska du till Skåne i juli? När isf? ^_^

2010-07-05 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback