Latkatt

Usch vad jag känner mig lat. Har saker som jag borde göra men jag orkar inte
Som att platta håret, börja packa, fixa topp, skriva ut papper osv.
Har egentligen inget mer att göra på datorn så nu är det verkligen bara av ren lathet som jag sitter här.
Önskar verkligen jag hade tagit hem xboxet. Varför gjorde jag inte det? Har vart supersugen på CoC flera dagar. Särskilt sen jag fick hjälp med den där extremt svåra grejen.


Phu nu har jag rensat bland mina kläder. En tredje del av min garderob låg nämligen på golvet, i påsar och väskor eftersom jag aldrig plockar upp/packar upp efter mig. Men nu har jag lagt massa i tvätt och allt annat har jag fint lagt in i garderoben. Lyssnade på p1s följetong "den sista cigaretten" var faktiskt väldigt spännande. Egentligen hände det inte så mycket, men jag fullkommligt ÄLSKAR högläsning. Det är nästan det bästa som finns att lyssna på. Tycker det är oerhört mysigt att p1 har såna följetonger. Började lyssna på en annan i våras minns jag som hette något i stil med st laurence i tårar. Den var verkligen bra på riktigt. Oerhört spännande. Åt thriller hållet. Ska se om den finns att ladda ner, men för det mesta får man inte inte att ladda ner radio teater eller följetong pga upphovsrätt osv.
Sen började jag packa lite inför imorn med. Tror nästan jag har fått med allt. Vet bara inte vad jag ska ha på lördag. Konfirmationskläder har jag valt ut, och monokläder, och kläder för picknick men inget annat alls. Fast kanske inte behöver så mycket mer.
Frågade Jennie på mitt jobb, ni vet hon som jag tycker så mycket om, om hon ville följa med på picknicken på fredag. Hoppas hoppas. Vore så mysigt om hon ville det. hade tänkt fråga Emelie idag med men det var så stressigt och sen glömde jag helt av det :( Får bli en annan gång. Emelie tyckte btw min sidecut var assnygg och blev nästan lite sugen själv på att göra en. Det tyckte jag var väldigt smickrande. Annars har jag mest haft håret uppsatt så att det inte ska synas så mycket på jobbet. Vill inte få höra att på Mcdonalds ska alla försöka se så neutrala ut som möjligt. Jag kan i princip inte se neutral ut med mitt hår, men sure kanske inte behöver ha framme sidecut osv.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack, du. Vad glad jag blir.

Eftersom Gustav inte tog med sig någon kamera till Tunisen är det ju bra att det finns någonstans du kan kolla hur vi hade det. Hehe.



Det var iallafall jättetrevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback