Midsommar

Största delen av dagen har gått och jag har precis ätit mat med Samme!
Sitter och lyssnar på p3 och surfar runt lite.
Har snart läst ut sista systrar i jeans boken och håller på att dra ner filmen så ja kan se den så fort jag läst klart boken :D Har för mig att Jossa inte gillade den men jag tycker faktiskt den här boken är i samma oerhört braiga stil som de tre andra böckerna.
Annars har det vart en lugn midsommar. Är nog första året som jag inte firar direkt, men det gör inget alls. har haft en mysig dag. Tänkte komma i säng tidigt eftersom jag ska jobba 07-16 imorrn. Kan tänka mig att det kommer en del folk. På juldagen trodde jag inte det skulle komma alls mycket, men då hade vi så mycket folk att jag fick jobba över så det kanske blir så imorrn med.

Hoppas alla får en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag diggade dock Systrar i Jeans-filmerna.. De var lite som att läsa böckerna igen (vilket var bra för mig eftersom jag läste dom för längesen xD)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback