Rose red

Wii!
Har haft så skön kväll med massa Gossip girl. Det är så spännande nu, är det där verkligen Chucks mamma? Vad håller Jennie egentligen på med? Varför är Serena så tråkig just nu? Varför är Dan så löjlig och inte vill berätta för Rufus att han och V dejtar? Och varför är Chuck så sjukt snygg?

Nu ka jag och Samme titta på dekare. Vi har laddat upp med Pizza (Samme) och cider (jag)
Satt en stund ute på balkongen innan och njöt och solen. Känns underbart att kunna njuta så sent på kvällen. Men på dagen var det olidligt varmt, hade tänkt gå hem från jobbet men höll på att svettas ihjäl i mina mjukisbyxor. Gav upp vid fjärdingskolan och åkte de två sista hållplatserna med buss.




Försökte ta en bild på klänning jag köpte på C.U.M clubwear i sthlm, men det gick visst inte så bra :S I alla fall så är den jättesöt, halterneck, kort och passar perfekt en varm sommar dag.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Åh det måste vi ju göra! =D

Vi skulle ju ha übertrevligt <3



Leka i veckan btw?

Postat av: mitsukai

Ja eller båda delar =D

Fika på torsdag låter mysigt ^^

2010-06-27 @ 16:49:39
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha håller med, Serena är verkligen tråkig i tredje!

2010-06-28 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback