100309

Wii klockan är bara tjugo i fem, jag har hunnit med hur mycket som helst idag känns det som. Gick upp runt sju och var på jobbet klockan nio. Det gick bra idag med. Ulrika sa att jag passade jättebra för jobbet och det känns skönt med eget kontor och så!

Var tänkt att vi skulle gå och simma direkt efter jobbet men basängen var upptagen till klockan ett men efter det gick vi ner och då var det helt tomt. Blev dock inte så mycket simmning som tänkt eftersom jag blir så sjukt yster och ivrig i vatten. Haha känns precis som när jag var liten, är överallt och hoppar och plaskar och har mig. Älskar att bada men inte i sjöar och sånt. Gillar basänger (eller medelhavet) bäst. Sen blev det bastu och sen massa office! har passat på att färga om håret lite med. Fast blev vermilion red den här gången. Tycker ju egentligen inte om den nyansen av rött på mig men det var nödfall. Ni skulle sett hur sjukt mycket kloret tog på färgen. Det såg helt urtvättat ut.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha jaa, men det är så sjukt kul att bada ju :D

2010-03-10 @ 19:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback