CSO

Nu sitter jag hemma i Borås! Är faktiskt på jättedåligt humör eftersom jag precis lagt i en blekning i håret och var så dum att jag följde bruksanvisningen istället för att lita på min egen förmåga. I den stod det nämligen att man skulle applicera på vått hår något jag reagerade på direkt eftersom man alltid annars lägger i det i tort hår men jag tänkte att eftersom det stod så i själva bruksanvisningen var det nog bäst att följa det.
Efter att det suttit i ca 25 min nu så är håret inte det minsta blekt och då hade ja nästan drygt tio cm utväxt i underhåret (eftersom ja så sällan har håret uppsatt brukar ja nästan aldrig bleka underhåret inför färgning) I vanliga fall så tar det typ fem min innan man ser skillnad på oblekt hår. Nu syns det knappt någon skilland och tja det har ju snart gått en halvtimma. Tänker låta det sitta i en havltimma till och blir det ingen skillnad ska jag reklamera varan. Så sjukt dåligt stil tycker jag. Undrar om det kan vara ett tryckfel och hur många andra som råkat ut för samma sak som jag.

I alla fall så har jag jobbat på McDonalds idag. Gick ganska bra och en halvtimma innan jag slutade lyckades vi kamma hem en CSO! Jag och lawin stod i kassan och jag blev jätteglad verkligen! Alla som jobbar under CSO får 200 kr extra i lön månaden där på.
CSO är ett hemligt gästbesök som åker runt på olika McDonalds och och bedömmer allt ifrån renlighet till service och maten kvalité! Det bästa resultatet man kan få är 0 % och då har man fått en felfri CSO. Jag har jobbat två andra gånger under cso så det här var min tredje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback