En dag i Borås

Hej hå! Har haft en supermysig dag idag! Fikat blev med lite flera personer än räknat. Under tiden vi satt på viskan droppade det bara in mer och mer folk men det kändes riktigt bra. Var länge sen jag bara satt på fik på det sättet och hängde och folk ringde sina vänner som kom över och så blev vi bara fler och fler. Mötte upp Essa och Elli och Jonathan som kom in från Göteborg för att fika med oss och sen gick vi till viskan! Har inte vart där på ett tag men det är alltid lika mysigt, det är ju inte för inte det är Borås mest besökta fik! Efter ett tag kom även Maya vilket givetvis var supermysigt och någon timma senare var vi hela tio pers!



Efter fikan gick jag, Jonathan, Simon, Elli, Sid och Sibbe på Avatar så nu har jag med äntligen sett den. Givetvis var den helt fantastisk, underbar och storslagen och jag grät.

Nu är jag trött katt. Dags att sova!


Sibbe och Sid


Simon och Jonathan/(13)


Essa (vet att det ser skumt ut, men Eliia matar henne, thats it)



Kommentarer
Postat av: mitsukai

Var verkligen avatar så bra?

Det känns mest som en pocahontas-story, fast med blåa snubbar tycker jag =O



Fast jag är rätt kinkig med att vilja ha ovanliga storys ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback