Inifrån

Ja tog tag i det här med att maila mina lärare från Korebo igår. Både Rosie och John och Gunne som jag vet att jag har restuppgifter att göra för. Sen mailade jag även Ulrik, min rektor. Känner att jag behöver en hel del hjälp ang. det här med högskolan. Ja missade ju två tentor i de två sista ämnena, missade är dock en grov underdrift eftersom jag egentligen inte missade dem, utan helt enkelt inte gjorde dem. Den ena i etik och moral skulle in (hemtenta) stax efter det här med Johan och jag kraschade ju ganska rejält när han dog. Fick svårt att fokusera och koncentrera mig och mycket sorg kom över mig skulle man kunna säga. Den sista tentan, i kyrkohistoria är ett skämt angående mig. Eller kursen är ett skämt. Den var på runt 4 veckor och vi lärde oss inget på lektionerna. Våran lärare fredrik var hur snäll och lärd som helst men han kunde inte lära ut. Han satte sig på katedern och pratade, typ två timmar i sträck, inga stenciler, ingen power point, han skrev inte ens på tavlan så det var helt omöjligt att hänga med. Sen kom tentan och vi hade n bok vi skulle läsa som jag inte läste och så gjorde ja inte tentan. Det jobbiga är att jag inte hört från någon av mina lärare från Högskolan, trots att jag iaf mailat Karin från etik och moral och jag har inte fått ut någon typ av betyg eller så.

 

Jag läste ju religionsvetenskap, en kurs som bestod av 4 olika kurser och jag har ingen aning om vad som händer om man får ig i en av kurserna. Får man ig på allt då?

I alla fall så hoppas jag på hjälp från Ulrik men han var på semster nu. Lika så Rosie men hon skulle kolla över mina uppgifter när hon kom tillbaka men från John har jag fått uppgift, det var två. Att läsa böckerna inifrån och Jakten på bekräftelse och jämföra dem. Sen skulle jag även svara på frågorna i det blåa häftet. Saken är den att jag är ganska säker på att jag gjort den sista och mailat in. Gha jobbigt för i så fall finns den bara sparad på en av datorerna i kortebo. Det var ju mindre bra. Och även ifall den skulle finnas på min dator hemma så funkar ju inte den. Det vhär var ju jobbigt. Ska i alla fall börja läsa jakten på bekräftelse igen när jag kommer hem till Borås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback