Office

Wii är i gbg nu! Har vart här sen fem iofs! Har haft supermysig kväll med office och pizza! Nom nom! Faktum är att jag inte ens orkade äta upp den så nu har ja en hel del pizza kvar, kanske något att äta i natt om det blir mer office tittande. Inte mycket office kvar nu, bara två avsnitt sen har jag sett alla sex säsonger - senaste avsnittet på sjätte säsongen.

Nu sitter jag här med net book och myser medan någon *host host* prövar beta verisonen av APB! Verkar vara awesome spel faktiskt.


Lagom suddig mobilbild! Älskar verkligen den här klänningen!

Hittade föresten den här bilden på
Sids bdb

Sanda, Essa, jag och Ellie, alla med rött hår i olika nyanser

Kommentarer
Postat av: Zandra

Zandra*

haha :P

Postat av: Olga & Becca

Vilken härlig röd färg! Riktigt godisröd!

2010-03-16 @ 11:23:27
URL: http://sweetolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback