Soft Sheen Carson


Ni minns kanske att jag
beställde Soft sheen Carsons anitshavepulver förra veckan. Fick hem det igår och bestämmde mig för att pröva det idag. Vad jag kan säga om det är att det är världelöst eftersom det i princip inte tog bort något hår alls och jag prövade ändå på tre ställen på kroppen. Tog kanske lite bättre på knäna än på något annat ställe men ändå. Antingen så

A. Gjorde jag fel, typ hade på det för kort tid, blandade i för lite vatten
B. Så är det dåligt på riktigt
C. Det funkar verkligen bara på håret i ansiktet.

Det lustiga är att det här verkar vara en storsäljare i USA, jag läste ju minst 10 olia recenssioner och kollade runt massa och de säljs överallt och alla verkar använda det.

Jag ska pröva det någon gång mer så får vi se hur det går nästa gång med.



Kommentarer
Postat av: mitsukai

Dom jag misstänkte då =)

Fast jag kan förstå att den är sevärd! Speciellt med alla effekter.



Låter mysko med hårborttagningen btw... kanske är jättestor skillnad på hår här och på kvinnor i USA XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback