Sunshine

God morgon! Idag är det åter dags för mig att åka till gbg ska jobba imorn osv! Nu sitter jag här nyduschad och ska precis äta frukost. Sen blir det till att göra sig i ordning och sen kila ner till Sid eftersom jag glömde min muff hos honom. Ska hem igen på kvällen imorn så ja behöver typ inte packa alls. det känns skönt.

Solen skiner ute idag igen och jag suktar som aldrig förr efter gröna parker och picnickar och glass på avenyn och allt som hör våren till. Kanske blir lite mer pepp på loli? Hade det igår, fast utan underkjol och blus men klänning korsett och headdress. Lite kul med den headdressen för det var en jag sydde i ettan, i lack (!) med vist spets, men det syns knappt när man använder den iaf. Är nästan lite sugen på loli idag igen. Känns som en bra dag. Jag har blivit lovad piza ikväll, det är bra väder, jag ska till gbg, behöver inte packa så mycket och jag har nyfärgat hår. Enda minuset är att mitt löshår fortfarande luktar rök. Suck. Hängde ut det igen. Ska låta det hänga en timma så får vi se hur det är då. Ja kan ju tvätta det äkta håret om det skulle vara så att det sitter i för mycket. Men inte syntet håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback