Today

Dåligt med uppdateringar I know! Men det händer så mycket på dagarna att ja kanppt hinner skriva. Nu är jag på besök (tänk att det känns så) en snabbis i Borås. Ska jobba på McDonalds imorn sen åker jag med en gång ner till gbg och U-Church. På Fredag ska jag och Mu fotas och stylas på Model house. Ska bli superkul även om jag inte har planer på att köpa några bilder. Sen tänkte vi gå ut på kvällen och vara skitsnygga! Mjau! På lördag blir det kanske fest hos Eva! Vore så mysigt! Sen blir det jobb på Mcdonalds igen på söndag och sen tillbaka till gbg på mån och sen blir jag nog kvar hela veckan!

Idag jobbade jag på flexlife och det gick bra. Sen på kvällen firade jag St: Patricks day med Varg, Marika, Josua och Per på Bishop Arms, det var verkligen mysigt. Så kul att ses lite så där en onsdagskväll och bara snacka och umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback