Uppcon - fixat och klart

Wiii! Nu är uppcon bokat och betalat! Ska bara ta och anmäla mig till lolitamodevisningen med! Kommer bli awesome! Tyvärr vara alla cosplay-pass till cosplaytävligen helt slut. Det kändes tråkigt men eftersom jag inte ens bestämt vad jag ska cosplaya än kändes det inte superjobbigt, men ändå jobbigt eftersom Vixs har varit megaduktig och redan gjort klart sin Hinata cosplay och den blev väldigt bra. Men vi tänkte vi skulle vara med på öppna scenen och gån  runt i kläderna en dag osv!
Jag funderar på
  • Lucy - Elfen Lied, hon passar till mitt hår jag har gjort horn men hon har ju så tråkiga kläder
  • Någon typ av kattkaraktär. Vet inte vem bara
Hm det är ungefär så långt jag har kommit. Haha

Jag tror verkligen vi kommer ha superkul!

Bild från konventsbilder.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback