CBO

Nom!
Håller på att göra hemmagjorda potatisklyftor! Det är så sjukt gott och simpelt!
Sen ska ja lyxa till det med Cola (zero så klart) och lite dipp och fixa det sista med sambeställningen från BL.

Jobbade idag! Lagom kaos när ena grillen gick sönder och vi hade massa beställningar på Big tasty och allt tog jättelång tid men de stackarna jobbade på riktigt ordentligt inne i köket :D
Och så har jag äntligen fått min egen Cecilia namnbricka, så nu slipper jag hetta Elin, Martin eller Linnea. Jag känner mig nöjd. Prövade även vår nya kyckligt burgare CBO med kyckling bacon, bacon sås, rostad lök och sallad. Den var ritkgit god måste jag säga, rekommenderar den till alla som gillar kyckling och bacon! Sen har vi ju även Tasty igen (och tasty bacon) som sagt och kommer ha under några månader nu tror jag. Det är en av våra mest populära burgare och de kommer ofta in folk och frågar efter den - även när vi inte säljer den.


Chicken
Bacon
Onion
(
bild från google)

Funderar på att lägga till en kategori som heter McDonals relaterat eftersom jag ändå skriver en del om jobbet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback