Colder

God morgon god morgon!
Blev väckt runt nio av en viss katt och sen kunde jag inte somna om igen så nu ligger ja här i mammas och pappas säng och äter fil och chilinötter till frukost^_^

Verkar inte vara lika fint väder idag. Ingen sol framme i alla fall. Jag hade tänkt gå ut och lägga mig på altanen en stund med lap topen men nej ingen sol. Får se hur det blir senare fram på dagen. Bli slapp dag idag med. Får se om Samme är sugen på att göra något. Ja skulle kunna tänka mig att gå ner till 4H och mata getterna. Och färga mina extensions eftersom det inte blev av igår.

Puss


Kanske blir så att vi åker til Gbg! Skulle vilja köpa lite eltejp och ett linne och pyssla lite med det sen. Mjau mjau! Åker klockan två i så fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback