....

Jag vet inte vad det är med sidecut och unedrcut som jag tycker är så hett, eller varför. Men ni vet den där lilla biten som man inte rakar av, den där slingan som sitter mitt i allt de rakade det är främst det som gör det så snyggt. en sidecut utan den slingan är inte alls lika het tycker jag.

snor den här bilden av
Karino för att illustrera om ni inte förstår vad jag menar


Visst är det snyggt? Bild från Karinos bild, mars -09


Anyway, prövade att sätta i löshåret och allt nyss och tja det ser ut precis som vanligt verkligen när man har mittbena. Tihi. Jag är verkligen nöjd.
Nu ska jag försöka få med Samuel ner på stan och handla godis. Vi har bara suttit inne hela dagen och behöver nog komma ut och röra på oss. Klockan nio something kommer filmen 27 dresses på tv4. Såg den med Micke precis när den kom ut och har för mig att den var ganska söt. Hade tänkt se den med Samme ikväll. Dock så är det ju en tjejfilm. Hm får nog muta med godis och sånt för att han ska gå med på det...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har hört den slingan kallas "eartail" innan. Vet inte vad den skulle kunna heta på svenska - "öronsvans" låter ju lite sådär.

Jag har förövrigt planerat att klippa halv sidecut, på bara halva huvudet, och sen locka och fluffa till det hår som finns kvar. Kombinerad alternativ och glamourös stil, typ :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback