Hår och kläder

Vi är några som ska göra en liten mini sambeställning från Bodyline nu om några veckor. Ja ska inte ha så mycket. Mest lite fransar, en söt plånbok och något smycke (visste ni att man kan köpa navelpiercingar på BL? Blev glad när jag såg det men samtidigt lite weird. haha)

I alla fall så känns det kul att få göra en sambeställning igen.
Gjorde ju en ganska stor i höstas och det var rätt kul:D

Jag fortsätter att fundera på rosa hår. Inte ljusrosa direkt utan mer mörk, lite åt det jag hade förra sommaren, flamingo pink. Var ju rätt nöjd med det men råkade färga löshåret i en annan nyans så det var inte så lätt att ha håret utsläppt utan att det såg konstigt ut. Nu i år kanske jag kan göra rätt. Minns att jag blev glad varje gång jag såg mig i spegeln för färgen var så härlig men det var massa färger man inte kunde ha. Hade jag blått tex, då menar ja en ljusare nyans, så såg ja lite ut som en clown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback