Is tired

Har precis tvättat min navelpiercing!
Den läker alldeles utomordentligt bra tycker jag! Har inte bråkat eller haft sig alls, men nog längtar jag efter att kunna byta smycket. Visst är det sött med en liten vit sten som jag har nu men med tanke på hur mycket annat det finns som jag vill ha så börjar jag verkligen bli sugen på att byta^_^

Börjar bli rätt trö nu. Blir sängen snart, håller på att kolla runt på lite saker på ebay. Finns ju grymt mycket. Men nu slötittar jag mest. Är inget direkt jag är in need of! Imorrn blir äntligen BL beställningen av. Tyvärr dog min dator innan och då hade ju självklart allt försvunnit i kundvagnen. Rage. Så nu måste jag göra om allt, men sparade faktiskt alla länkar innan så det blir lite lättare men det är ändå jobbigt att sitta och kopiera allt från ett word dokument :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback