Lazy day

Phu det är helt sjukt varmt här inne. Håller på att smälla av! Har på fläkten och har alla fönstren öppna men ändå är det supervarmt.
Idag blir nog en ganska lugn dag. Ska fara tillbaka till Borås och vara hemma över helgen. Mamma och pappa ska till Sthlm och Gustav ska åka till Tunisien så jag och Samuel ska vara hemma och ta det lugnt bara. Se film, äta chips och sånt där. Var jättelängesen vi gjorde något ihop bara jag och han. Samuel är min yngsta lillebror.

Nu är den stora frågan vad jag ska gejma. Bioshock? Känner att jag börjar dra ut på det eftersom jag inte vill att det ska ta slut :( bävar inför den dagen då jag faktiskt kommer ha det avklarat. Samtidigt som jag vill spela klart det. Haha ilandsprblem eller vad? Blir nog Cthulhutill att börja med. Och sen kanske lite supermario. Känns som att jag aldrig kan tröttna på det.

Fast det är nog lite för tjust i lägenheten för att spela det nu. Hm. jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback