Picture post!

Kom på ett sätt att lägga över bilderna från mobilen :D Fick öppna upp mass storage och då kunde jag hitta det mesta. Dock inte mina konversationer eller mina kontakter och det hade jag verkligen behövt få över eftersom när ja ska synkronisera mobilen (som jag måste göra för att mobilen ska hitta mina filer) så kommer allt försvinna. Men nu har jag i alla fall lagt över musik och bilder. Så här kommer lite bilder från senaste veckan typ.


mask-kitty

S & C

Svanis och Bea

Hm kanske inte den bästa bilden på mig och Per

En dag hade vi picnic:D Här är Soot

En bild från modevisningen. Tror den är från torsdagen. Jag är färdigsminkad.

Inte världens bästa bild men sailorklänningen på den lilla mörkhåriga tjejen blev jag helt galet förälskad i. Tänkte hela tiden att jag skulle fråga desigaren vad det skulle kosta att få en uppsydd men jag glömde det :'( So sad. Hade verkligen velat ha en i sommar.




Här är förresten bild på den lilla asken och giftpåsen från fallen saint. Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback