Rage

Jag är på så oerhört dåligt humör just nu.
*Bodyline strular fortfarande. Jag har efter nästan en vecka inte fått iväg min beställning och efter att ha mailat och bett om hjälp fick jag svaret "Det är inget fel på vår server, pröva en annan dator" Fast jag skrev i mailet att jag prövat på flera olika datorer
* Jag blöder näsblod
*Det gör ont när ja skrattar, äter, gör girmaser, tvättar ansiktet osv.

Okej kanske inte jättemycket att klaga på men ändå. Är sjukt trött på att behöva fixa om kundvagnen flera gånger PER DAG. Hade vi inte vart fler som beställt, utan bara jag, hade jag gett upp för länge sen.

Helt okej dag på jobbet i alla fall. Inte så jättemycket att göra i kassan. Sista timmen fick jag stå i DT:tvåan och det gick faktiskt jättebra. Visst är jag lite långsam och så men det största problemet är någ snarare att jag själv stressar upp mig så sjukt mycket när jag står där.

Kommentarer
Postat av: Ammi

MUU säger vi på såna dagar! Snart snart snart skall vi ses ! PUSS <3

Postat av: soot

stackars nom :( snart slottsskog iaf. då blir man piggare :) hello ammi btw!

2010-05-13 @ 00:08:23
Postat av: Cecilia

Hej, jag visste inte heller att det fanns nån annan med samma namn. Vad roligt! Och jaa, verkligen freaky. Tack detsamma! :)

2010-05-14 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback