Sucky morning

Sitter här och letar drivrutiner till min dator. Att det ska vara så himla svårt att hitta rätt! I alla fall för ett så otränat öga som mitt. Hm. Får hoppas jag hittar det snart. Kom upp sent idag. Efter tolv. Känns som jag väldigt ofta vaknar prick 12.05, är inte det lite skumt? Som en sån där inre klocka liksom.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Såg precis att hela BL kundvagnen hade tömts och att jag måste göra om ALLT. Känns lagom kul eftersom jag satt ganska länge med det igår och inte riktigt kom ihåg vilka fransar jag till slut valde till bano. Ja skulle kopierat över alla länkar till ett dokument men palla sitta med det :( Så det måste jag ju givetvis ta tag i.

Ska gå ut och kolla posten, med lite tur kanske jag har fått något. Väntar på en hel drös med saker just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback