Material girl

Phu. Är nog första gången jag är hemma i Borså en lördag på hela året. Ligger just nu med min lilla Johanna och tittar på Wild Kidz. Johanna är tio år och är som en lillasyster för mig. Vi äter chips och hemmagjord dipp och ska ha mysigt hela kvällen!

Var på lite speedshopping innan med och köpte riktigt snygga leggings och ett linne. Jag är ju verkligen ingen leggingstjej. Vill ha strumpbyxor eller overknees och har aldrig fattat grejen med leggings, men nu har de ju blivit mer och mer som ett par tunna byxor som går att ha till det mesta. Jag har annars ett par lackliknade leggings som jag använder en del men vi får se hur mycket ja kommer använda de nya. Tänkte i alla fall ha dom imorrn då vi ska hem till Svanis och ha det mysigt. Undrar om alla kommer vara utklädda. Ja kommer inte vara det, men kanske försöker mig på en rosettfrisyr. Var sjukt längesen jag hade det.


Har fått hem lite småsaker av det jag har beställt. Just nu känns det som jag får paket varje dag. Igår fick jag hem min och Karins beställning från
Crazy body jewellry factor
Det gick hur fort som helst. Beställde det i söndags tror jag, mer konstigt är att jag beställde från dem den 29 april och det har jag inte fått hem :(


Ni minns de där tio packet med lösögonfransar som jag beställde för någon vecka sen? det fick ja hem i en sån här söt kartong! Sånt gör en verkligen glad.

Beställde även hem nytt bling till min mobil. Kände att den behövde uppdateras

Fick den här fina underkjolen av mammi. Min gamla var nästan helt död så det behövdes verkligen. Hade på mig den på freakshow och fick mycket komplimanger måste jag erkänna :D

Hm går det ens att se vad det är?



Happy Bunny! I nya tröja som jag och mamma köpte till henne!


Ammi och jag. På torsdagen hade vi hej då mys och pratade och åt och hade det hur trevligt som helst. Önskar vi kunde ses oftare. Sen i höstas har jag nog träffat henne fem gånger bara :( Och nu flyttar hon till Kos. Usch för det.

Bunny och jag på freakshow :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback