Valborg och första maj och sånt

Mjau mjau^_^

Är hemma från Göteborg nu igen efter en toppenhelg. Tyvärr var ju inte vädret det bästa över valborg, men vi hann i alla fall med en liten shopping tur och en liten visit hos Ed under dagen i alla fall. Men med regn på kvällen så bestämde vi oss för att stanna hemma och laga mat och se på film! :D
Blev både Närkontakt (igen) och Iron man fast jag somnade strax efter den hade börjat!

Första maj var med väldigt mysig. Blev att jag följde med Bunny och Soot på demonstration med piratpartiet. Det var väldigt trevligt. Flera från partiet hade klätt ut sig till pirater och var jättefina!








En Bunny! Nyfärgad i håret och allt! tyckte färgen blev väldigt söt


Väldigt stilig bild på Soot tycker jag!


Även en bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Althea

Jag vill ha ditt hår.

Ge mig ditt hår kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback