Borås

Sjukt underbar kväll igår!!
Mjau!
Är hemma i Borås en sväng nu för att fira fars dag och sen imorn så blir det tandläkaren igen. Så dumt att missa ännu en skoldag men finns inte så mycket jag kan göra åt det. Lite jobbigt att det blir så mycket fram och tillbaka för sen får jag åka tillbaka till Borås på onsdagskvällen igen eftersom jag har ännu en tandläkartid på torsdag. Men sen stannar jag i Gbg ett bra tag. På fredag ska vi vara med på grillkväll i Gråbo med kyrkan. Då är man ute på torget och delar ut korv. Kommer nog bli kallt men förhoppningsvis lite mysigt med. Sen ska vi nog sova hos finaste Johannes.
På lördagen är det loppmarknad med kyrkan och sen kommer det folk hem till oss på kvällen. Kommer nog bli sjukt mysigt. Längtar verkligen till nästa helg redan.
Tråkigt att jag inte tog några bilder igår. Så typiskt glömmer det hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Magda

Nu är du länkad via min blogg ;) Kram

Postat av: mitsukai

Verkligen.. skulle lätt köpt om det nu inte var för prislappsproblemet.. 10.000 för skor lixom >.<

2010-11-16 @ 02:16:13
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback