Regn

Nyligen fick jag den här kommentaren:

Låter personen vara anonym, men wii det piggade verkligen upp min dag!

Idag har jag äntligen fått sova ut. Ställde ingen väckarklocka utan vaknade strax innan tolv och kände mig utvilad. Dock känner jag mig lite seg i kroppen nu eftersom jag inte riktigt är van vid att sova så här länge.
Ska ner på stan om någon timma hade jag tänkt och köpa den där tröjan jag pratade om igår. Buhu på vädret. Just nu vräker verkligen regnet ner. Känns lagom kul att behöva ge sig ut i det här. Hoppas vädre är bättre i Gbg. Ska bli skönt att komma hem redan idag. Skönt med lite egen tid. Jag tycker nästan alltid om att ha människor runt mig, men nu förtiden är det verkligen ständigt ständigt folk runt, eftersom vi har så långa dagar och när jag är hemma i Borås är det med alltid folk så nu uppskattar jag faktiskt mer den där tiden när det bara är jag.

Kommentarer
Postat av: Alexxz

nu log jag till lite :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback