Rihanna

Nu har Ammi precis åkt iväg för att filma och jag är seg och ligger i sängen med en mugg fil. Mums!
Vi satt inne ca tre timmar på ebay igår och bara frossade i kläder och smycken men jag var duktig och köpte inte enda sak. Mest för att jag faktiskt inte har några pengar. Plus att jag faktiskt har lite småsaker jag väntar på. Nån klänning, nått armband, en halsduk osv.

Ikväll blir det party hos Linn och Anna! Kommer nog bli riktigt mysigt med massa människor jag inte känner.

Åh i alla fall såg det här på msns kändis nytt sida.
Rihannas nya vågade frissa:

Alltså jag förstår inte riktigt på vilket sätt frisyren är vågad? Det är en ganska vanlig frisyr, samma som jag själv har i princip och visst färgen är ju stark osv. Men det är ju sånt hår jag själv har och jag har aldrig sett på mig själv som någon med en vågad frisyr.
I alla fall så känns det hela lite väl överspoelat från medias och papparazzis sida.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Som förra året när hon skaffade sin mohikan. :P Vågat värre alltså. gäspar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback