Shop!

Både mamma och jag undrade hur det kom sig att det alltid slutar med att mamma köper massa grejer till mig varje gång jag är hemma


Visst ser tröjan sjukt 90 ut! Men den är hur mysig som helst. Och ja, jag älskar velour tightsten, ju längre tid jag har på mig dem, desto mysigare känns dom! Vill ha dom och en randig tröja imorn!

Äntligen ett nytt pärlhalsband. Har förlagt mitt gamla och har verkligen saknat det. Älskar pärlor. Just det här kändes lite väldigt sött.

Har blivit jättehooked på elastiska hårband. Har det i princip varje dag nu så det fick bli tre nya idag. Ett lite tjockare som täcker öronen, ett bra alternativ till mössa.

Skulle köpa en tröja på H&M sen när vi var i knalleland men givetvis fanns den inte där. Så det får bli stan imorn istället. Såg även en helt underbar svart/grå randig lite längre klänning som jag blev helt förälskad i, men ska verkligen inte låta Mammi betala mer nu :O

En bild på mig med. Nu iförd favorit bostontröjan. Blekte utväxten med innan. Dumma mig tänkte in på att jag inte hade röd färg här i Borås så det känns lite jobbigt att jag måste åka så här (syns dock inte på bilden, eftersom man inte ser toppen av huvudet) på stan imorn :O Mössa ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback