Tandläkaren

Vilken dag det har varit!
Åkte till tandläkaren runt halv tio tiden. Lagade fyra hål, tog tre bedövningssprutor och efteråt var jag sne i hela ansiktet, ena kinden var uppblåst och jag hade ingen känslen på ena halvan av ansiktet. Gick på stan sen med mamma och det såg verkligen ut som att jag var missbildad. Synd att jag inte hann ta någon bild, hade vart lite kul att ha.

Blev en hel del shoppande sen. Eller det var mest mamma som shoppade men hon köpte lite nytt till mig. Ett par jättefina tights i velour, en ny lång tröja, armband, halsband, hårband, blekning, spray och sånt. Har ju velat lite fram och tillbaka om vad jag tycker om velour tights och leggings. Först tyckte jag det var sjukt fult. Minns att jag såg det i nån butik förra året och tänkte "Tror dom verkligen att folk kommer köpa det där" sen har jag sett det i tidningar och på folk och faktiskt tyckt att det set bra ut. Riktigt bra ut. Och nu har jag ett par själv. Måste erkänna att de är grymt mysiga i alla fall.

Sen köpte vi ett kg godis och chips och hyrde film. Blir myskväll deluxe haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback