Words

Kvällens plus: Att jag inte jobbar på nyår och därmed kan åka till underbara Pilgrim och hans torp! Wii jag längtar
Kvällens minus: Jag jobbar alla helger i december, dagen innan jul och juldagen + annandag jul. Hej då du lilla fritid jag hade:(

Kvällens stora vill ha klänning:

Jag har velat ha den här sen jag såg den första gången! Plus ett par snygga spets strumpbyxor och lite silver accessoarer! Vill ha vill ha vill ha!
Är väldigt nöjd med att det blir mer och mer sammet i butikerna, har alltid varit ett fan av det! Ammi har dock alltid mobbat mig för det eftersom hon avskyr det, men hon å andra sidan gillar ju indianmode, ni vet fransiga skor och väskor och sånt, med lite pärlor i glada färger, något jag aldrig kommer förstå mig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback