Internet nere

Vårat internet ligger nere just nu, det är därför det är så sjuuukt dåligt med uppdateringar.
Har just nu gått låna Elisabeths men det är väldigt långsamt. Tänkte mest jag skulle skriva det så ni vet varför jag inte är aktiv just nu. Vi ska ringa levernatören så fort vi får nr från Elisabeth.

Praktik idag då. Tina är inte där så vi kommer ha en vikarie, det är en kille som gick XP för några år sen så det ska bli trevligt!

Har fått hem en hel del saker med som det ska skrivas om. Dock inte allt på 20 sakers listan men en del. I måndags fick jag hem tre paket och två avier! Ah en sån lycka

Trevligt värre!

Fick bla hem de här skorna

Dom är s mysiga! Tyget är stretchigt mjukt fake mocca och de har ingen stadga så man kan välja själv vart på benen man vill ha dem, lite som sockar, de går att dra upp och ner efter behag! Me like. Blir ju lite som en sko med flera möjligheter!




Två lite dåliga mobilbilder, ifall ni skulle glömt hur jag såg ut eller så :P

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag köpte såna stövlar fast mörkbruna.

Dom är helt lovely! :) Men sulan slits ut skiitfort :(

2010-10-13 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback