Jobba

Nyss hemkommen från jobbet!
Riktigt tufft pass idag måste jag erkänna.
Var full rush fram till kl fem och då hade jag blodsmak i munnen och kände mig både svim och gråtfärdig. Men sen gick de sista timmarna bra ändå. Bävar mer inför 9 timmars passet imorn.
Åh måste bara berätta att fina fina Clara på mitt jobb med gillar Murakami! Blev jätteglad! Så vi snackade en hel del om det och bestämde oss för att gå på Norwegian woods när den kommer till Sverige! Det är ju egentligen den boken jag tycker minst om men jag måste hålla med Clara om att den nog kommer göra sig bra på film! Till min stora förvåning hade hon lite svårt för Kafka på stranden. Ni vet den underbara boken jag läser nu! Men sånt kan ju vara lite olika. Åh hoppas vi kan gå på premiären! Det vore så himla kul. Ska försöka se när den har världspremiär!

Har nästan fått hem alla saker från 20 listan nu! Det saknas bara ett tio pack med lösfransar nu! Fick hem bältet jag beställde 9 sep. Segaste frakten ever nästan, men skönt att få hem det. Det var jättefint. Sen fick jag även hem min ögonbryns trimmer! Hade ju egentligen tänkt be Bunny göra det på mig men jag kan ju inte vänta så prövade den med en gång själv. Det var ju inte precis min bästa idé. Blev lite ojämt, men ska be Bunny rätta till det! Vet att jag vart dåligt på att skriva rewievs, men det har helt enkelt inte funnits tid till det. Det tar mycket mer tid än man tror. tar runt en timma att skriva en rewiev. Blir lika förvånad varje gång:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback