Konfaläger och sånt

Fick ett ryck och prövade att logga in på ett av de oskydade nätverken som finns tillgägliga.
Det gjorde vi en del när vi precis hade flyttat in eftersom vi inte hade internet då men sedan när jag testat det efter att vårt internet dog så har det inte funkat men nu när jag gjorde det så funkade det!
Så nu ska här kollas mail, bloggar, forum m.m :D

Det var så mysigt att ha u-church här. Vixs och jag fick värsta rycket när vi var och handlade innan och köpte butterkaka, massa småkakor och tårtbotten så vi skulle kunna göra en fin u-church tårta! Vad lätt det är att slänga ihop en snabb-tårta egentligen! Och gott! Vi hade massa krossade maränger i, älskar verkligen det:D

Efter en hel dels letande lyckades jag även hitta ett par specifika fransar från ebay som jag letat efter ett tag. Det är ju ibland som man letar efter en nål i en höstack.
Men i alla fall, i våras köpte jag ett tio pack med fransra som verkligen var skitsnygga. Lite svårapplicerade men när de väl var på var de verkligen snygga! Det är nog de fransarna som folk frågat mest om vart jag har köpt dem. Egentligen är de inte så unika, ganska basic vardagsfransar men i alla fall. Helt plötsligt gick det där packet bara upp i rök. Jag letade som en galning men det fanns ingenstan. Visste att jag hade ett par liggandes hemma i borås som jag plockade upp senast när jag var där men lyckades paja dem efter någon veckas användning då jag skulle ta bort lite lim men lyckades få med ett helt gäng med fransar. De går att använda ändå, men det är inte så där jättefint.

Men i alla fall, skulle då försöka leta upp de här fransarna på ebay igen då. Eftersom det hade gått mer än 60 dagar så fanns ingen historik kvar över mina inköp så jag började kolla på feedbacken. Ni vet kollade vilka items man hade köpt. Men eftersom jag inte minns när exakt jag köpte dem tog det extremt lång tid eftersom man bara har ett serienr som man får söka på och se vad man får upp. Så då kollade jag i min blogg, månad efter månad, eftersom jag visste att jag hade lagt upp en bild på asken när jag fick hem den! Och tillslut lyckade jag. Lagom tråkigt för er att läsa men tänkte i alla fall länka till fransrana eftersom det är så många som frågat efter just dessa!
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220596975379&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Imorn åker jag och Vickan på konfaläger med konfirmanderan i Gråbo. Är inte jättepepp just nu men hoppas det kommer bli trevligt. Känner väl kanske att jag inte är världens bästa konfaledare. Trvis mycket bättre bland de små barnen och "klickar" mer med dem på en pedagogisk nivå eller vad man ska säga. Ska dock försöka ta lite bilder när jag är där så ni får se.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback