Picture post!

Dags att lägga up lite bilder!

På torsdagen var jag Bunny och Vixs på Kimono fusion. Det var jättemysigt men jag var ledsen att vi missade invigningen. Hade vart kul om man hade vart där när det var lite mer folk. När vi var där var det nästan tomt. I alla fall så hade vi klätt upp oss i lolita för att komma i rätt stämmning :D


Vickis!

Bunny!

Jag

Blev lite smått förälskade i den här<3

Och den här peruken ville jag ta med mig hem! Älskar nyansen!


SEnare på kvällen for vi till u-church! Vi skulle vara hemma hos Josh och Jesper i deras nya fräscha lägenhet, men det var ingen av oss som egentligen visste vägen. Så när vi hade gåt av var det dumt nog jag som ringde och bad om vägbeskrivning. Det slutade med att vi gick åt helt fel håll och fick gå i 45 min istället för tio. När vi kom fram vi både jag och Vickan så varma att vi mer eller mindre slet av oss alla underkjolar och blusar osv. Våran klasskompis Markus hängde med och det var supermysigt! Blev en ganska lång kväll med massa snack och massa fika!

Dumt nog tog jag inga bilder alls från invigningen på Kawaii men hur som helst så var det väldigt mysigt!

Här är en bild från innan cave!

Jag och Bunny på bussen!

Vickan och Björn!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej igen! :D Hur lång tid tar det att få hem saker från Bodyline?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback